ÜNİVERSİTEMİZ YATAY GEÇİŞ İŞLEMLERİ TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ New

2025-2026 Akademik Yılı Güz dönemi önlisans ve lisans programları için kurumlararası yatay geçiş ile merkezi yerleştirme puanı yatay geçiş ve değerlendirme işlemleri süreci kapsamındaki bilgilendirme toplantısı Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat TAŞAN başkanlığında gerçekleştirildi.
Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığının düzenlediği bilgilendirme toplantısına, Öğrenci İşleri Daire Başkanı Şenol AKYAZI, tüm akademik birimlerimizin ilgili Dekan Yardımcıları ve Müdür Yardımcıları, Fakülte ve MYO Sekreterleri, Öğrenci İşleri ve Bilgi İşlem Daire Başkanlıklarının çalışanları ve Birimlerimizin Öğrenci İşleri çalışanları katıldılar.
Toplantıda yatay geçiş iş ve işlemleri kapsamında, Üniversitemiz online yatay geçiş başvuru sistemi, ilgili yönetmelik ve yatay geçiş ilkeleri, yatay geçiş takvim ve kontenjanları ile süreç yönetimi konularında paylaşımlar gerçekleştirildi.
Toplantı genel değerlendirme ve soru-cevap bölümü ile tamamlandı.
Üniversitemiz online yatay geçiş başvuru sistemi yatay geçiş süreçlerinde hem öğrenciler hem de üniversitemiz için büyük kolaylıklar sunuyor. Üniversitemiz online yatay geçiş başvuru sistemi sayesinde başvuru, belge teslimi, değerlendirme ve sonuç açıklama gibi tüm adımlar hızlı ve şeffaf biçimde yürütülebiliyor. Başvuruda bulunan öğrenciler başvurularına ait süreçlerini anlık olarak takip edebilme imkânı buluyor.
Yatay geçiş süreçleri ile ilgili tüm detaylı bilgiler ile online yatay geçiş başvuru sistemine Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı web sayfası üzerinden erişim sağlanabiliyor: